Re: Straszny tlok.

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 19:59:35 MET

venglin_at_platon.umcs.lublin.pl
http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html
IRC & Internet Phone nick: venglin
BBS - (081)569219
Czynny: dni powszednie 22:00-15:00, dni wolne 22:00-7:00
ANDRZEJ BRISKE <falckpoz_at_pol.pl> napisał(a) w artykule
<199611121720.MAA07219_at_pol.pl>...
Pomysl bardzo dobry . Może byłoby wskazane podzielić na WIN95 , Excel ,
Word.
Ale jest to tylko propozycja do dyskusji .
Serdecznie pozdrawiam
Andrzej Briske
falckpoz_at_pol.pl