Re: Straszny tlok.

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 16:30:05 MET

Przemysław Frasunek wrote:

> --
> venglin_at_platon.umcs.lublin.pl
> http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html
> IRC & Internet Phone nick: venglin
> BBS - (081)569219
> Czynny: dni powszednie 22:00-15:00, dni wolne 22:00-7:00
>
> ANDRZEJ BRISKE <falckpoz_at_pol.pl> napisał(a) w artykule
> <199611121720.MAA07219_at_pol.pl>...
> Pomysl bardzo dobry . Może byłoby wskazane podzielić na WIN95 , Excel ,
> Word.
> Ale jest to tylko propozycja do dyskusji .
>
> Serdecznie pozdrawiam
> Andrzej Briske
> [...]

Nikt sie nie bedzie bawil w takie bzdety jak zastanawianie sie do jakiej
podgrupy ma napisac o swoim problemie. Na pl.comp.pecet jest sporo listow
ale to dobrze i wystarczy odbierac newsy co 2-3 dni zeby sie wyrobic.

Zwlaszcza jak ktos z automayu cytuje 40 linijek poprzednikow i jedna swoja.
Od samych naglowkow i sygnatur z.... sie chce.
(UWAGA: poprzednikow zacytowalem w tym przypadku celowo !!!!!!)

--
 Pozdrowienia.
 Janusz