Odp: Straszny tlok.

Autor: ANDRZEJ BRISKE (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 12:15:42 MET

Pomysl bardzo dobry . Może byłoby wskazane podzielić na WIN95 , Excel , Word.
Ale jest to tylko propozycja do dyskusji .

Serdecznie pozdrawiam
Andrzej Briske
falckpoz_at_pol.pl

----------
Od: Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Temat: Re: Straszny tlok.
Data: 12 listopada 1996 10:45

Woyzeck wrote:

> Ludzie, a może by tak podzielić pl.comp.pecet
> na jakieś podgroupy?

Obudzony z reka w nocniku !!!!!!!

> Szczerze mówiąc nie mam pomysłów na jakie,

Trzeba dokladnie studiowac liste . Hle,hle

> ale
> *%$$#@^$###^ mnie bierze jak widzę 1000 mesydży
> do przejrzenia.

Czytaj 3 razy dziennie - bedziesz mial mniej na jeden raz.
(1000 mesydzy - to czytasz raz na tydzien)
Albo lepiej czytaj ksiazki - wzrok sie tak nie psuje.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz