Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 14:57:50 MET

Michal Jankowski wrote:

> Do Macieja Puzio:
>
> Czy kupujac ten komputer wiedziales, ze tam sa dwie firmy o bardzo
> podobnych nazwach? Czy w ogole klient ma szanse o tym wiedziec?
> Nic od nich nigdy nie kupowalem, wiec nie wiem...

Wiedzialem, ze maja taki podzial (z szyldu), ale nikt mnie nie poinformowal
o konsekwencjach tego podzialu. Przy zakupie komputera w ogole nie bylo
o tym mowy, ze TCH jest podzielone na dwie firmy. Zdawalo mi sie wiec, ze kupilem
komputer po prostu w TCH, a te Systems i Components to jakis wewnetrzny podzial,
ktory klienta nie powinien interesowac. I nie interesowalem sie tym wcale, az do
feralnej reklamacji.

Pozdrowienia

Maciej Puzio
puzio_at_medianet.com.pl