Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl
Data: Mon 11 Nov 1996 - 16:05:26 MET

> No to rzeczywiscie byli za predcy w jezyku. Mysle, ze po tej dyskusji
> w TCH odbedzie sie szkolenie na temat o co pytac najpierw.
> TCH ma delikatna nauczke, ze takiego szkolenia nie zrobilo.
>
> Romek

A zalozymy sie ze nie? Nigdy nie zajmowales sie komputerami czy co? Myslisz
ze jest to rozumowanie typu: Czerwona strzalka - to zielone kolko? Czy nie
zdajesz sobie sprawy ze obowiazuje tutaj kilka zasad, jedna z nich jest
zdobywanie wiedzy aby wszystkiego za kazdym razem od poczatu nie powtarzac i
dochodzic do wnioskow szybciej. Ma to swoje koszty - wymiana takiej plyty
glownej to jest NASZ koszt, Ty sie tylko pomeczysz z wyjeciem, dostajesz
jednak nowa plyte. jesli za kazdym razem bysmy dochodzili czy bateria sie
wyczerpuje podczas pelni ksiezyca czy tez calkowitego zacmienia to bysmy te
plyte (nie wazne, bakterie) wymienili za miesiac. Wniosek byl szybki -
wymienic plyte bo to mozna zrobic SZYBKO.

Oczywiscie sa to wnioski skrocone, nie zawsze obowiazuja (czasem jest to
nadmiarowe, tym razem byc moze bateria by wystarczyla, byc moze?), ale
naprawde jest to rowniez na korzysc klienta.

Ciekawe kto bedzie takie szkolenie prowadzil? Proponuje abys sie zglosil,
bardzo chetnie dowiem sie jakie to pytania powinienem zadawac jak sie
bateria wyczerpie, jakie mam pytanie zadac jak naped cd philipsa nie dziala
z jedna z kart 3com, jak konroler ncr nie dziala z qantum (ma problemy), jak
nagrywarki maja problemy z ncr, jak streamer ma problemy pod novelem na
kontrolerze takim a takim, jak ups robi wszystko (nawet gra muzyczki) ale
nie podtrzymuje napiecia. i tak dalej i tak dalej.

Zapraszam. Moj telefon 48-71-72, prosic Wojtka.

-w