Re: plujka Epson, HP, Lexmark, Canon?

Autor: Janusz Radzieńczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 14:46:06 MET

> Mozesz dokladniej opisac tego Canona? (wraz z cena).

Canon 610 (teraz nazywa sie BJC620) ma cztery pojemniki z atramentem (i głowice) oddzielnie na kazdy kolor. Wymienia sie nie cartridge z głowicami, lecz zbiorniczki z tym kolorem ktorego zabraknie, czyli w eksploatacji jest tanszy niz inne drukarki. Rozdzielczosc 720x720 dpi. Szybkosc mniej wiecej jak HP850, cena 1350+VAT, ale duzo mniejszy zewnetrznie (prowadzenie papieru od gory) i cichszy (nie stuka). Za wiele tym sie nie bawilem, ale spodobal mi sie. Jest jeszcze taki wynalazek jak Canon BJC-4100 (870+VAT, kolor i czarny na raz, 720dpi). Jezeli nie zalezy na szybkosci - moge polecic. Uzywam w domu od pol roku i jestem zadowolony.

> Alternatywa moze byc tez Lexmark. W jednym z ostatnich PC-Kurierow jest
> opis Lexmarka za 10+VAT, ktory takze korzysta na raz z dwoch pojemnikow
> kolor + cz.b) i w kolorze ma 600dpi. Ktos juz to kupil?

A co z materialami eksploatacyjnymi? Cartridge do HP mozna kupic w kazdym kiosku, do Canona w co trzecim, a do Lexmarka? Nie mam ochoty kupowac takich bzdetow na zamowienie.

Janusz Radzienczak