Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 10:36:12 MET

Maciej Puzio napisal (-a) :

[...]
> Ucieszylem sie, zawiozlem komputer, pytam panienki przy wejsciu do TCH:
> "Popsul mi sie komputer, chcialbym go oddac do naprawy gwarancyjnej. Gdzie jest
> serwis?"
> Panienka: "Prosze skrecic w prawo i dojsc do biurka ktore stoi w koncu korytarza"
I tu blad panienki w recepcji bo komputery na lewo (TCH Systems) a bebechy
na prawo (TCH Components).
> "My calych komputerow nie przyjmujemy do naprawy, tylko komponenty"
To prawda (TCH Components)
> "Dobrze, mozemy rozmontowac, ale TYLKO JESLI MA PAN W FAKTURZE NAPISANE TCH
> SYSTEMS" (podkreslenie moje)
> Ja na to, grzebiac wsrod swoich dokumentow:
> "Oj nie wiem, zaraz sprawdze"
> Sprawdzam... Ufffff... Co za ulga: jest "SYSTEMS"!
> Panienka:
> "To w porzadku, prosze przejsc tym korytarzem na drugi koniec, bo my tutaj nie
> zajmujemy sie calymi komputerami"
bo to TCH Components oni sa tylko od bebechow
> Przeszedlem i dalej poszlo sprawnie i milo (ale wymienili tylko bateryjke, a nie
> cala plyte). Jak juz pisalem, przy odbiorze komputera miala miejsce rozmowa:
Gdybys od razu trafil do nas to nie byloby calej tej niemilej sprawy a tak
przez panienke w recepcji narobilo sie kupe niepotrzebnego smrodu.
> "Jesli jeszcze raz panu zegar tak bedzie sie spoznial, to panu wymienimy plyte"
To prawda.
> "A jak bedzie juz po gwarancji" (za pol roku sie konczy)
Czy nie masz przypadkiem plyty firmy A-Trend (ATC-cos tam), one maja
dwuletnia gwarancje (wykluczam ASUSa bo na nich nie ma bateryjki ani
akumulatorka)
> "Tez wymienimy, jestesmy elastyczni dla naszych klientow" (hmmmm....)
To tez prawda (z punktu widzenia TCH Systems)

Piotrek