Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 09:05:06 MET

Maciej Puzio <puzio_at_medianet.com.pl> wrote:

>Na fakturze nie ma pieczatki z nazwa firmy, nazwa jest wydrukowana razem
>z reszta zawartosci. Obejrzalem dokladnie moje faktury i karty
>gwarancyjne
>i zauwazylem kolejne ciekawostki - przeczytaj moj drugi posting.
>
>Pozdrowienia
>
>Maciej Puzio

czytam i mi sie wlosy jeza. Na pieczatce MUSI byc nazwa firmy. jesli jej
nie ma, to cos jest nie tak. Ostatnio wprowadzili nakaz stosowania
jakichs tam poteznych pieczatek, gdzie jest napisane prawie wszystko
o firmie (pieczatki sa potezne i nieporeczne).
A tu co widze ? pieczatka bez nazwy firmy. ech....... bede uwazal w razie
czego.