Re: DOS4GW

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 16:46:25 MET

>tak. juz windowze 3.xx (prawdopodobnie od starych 3.0) same z siebie
>dzialaja w trybie DPMI. emm386.exe oferuje podzbior, czyli VCPI.
>Tak wiec niektore rzeczy pod DOS dzialaja pod windowze bez swojego
>serwera dpmi, a pod golym dos nie chca.

Kilka szczegolow moze. To cos nowego dla mnie.
Czy chodzi ci o jakis program Z DOSa, ktory nie chce chodzic pod DOSem
a chodzi w oknie DOSowym ?
Czy moze chodzi o jakis inny program niby DOSowy, ktory chodzi
tylko w oknie DOSowym a w prawdziwym DOSie nie chce ?

>borland dostarcza wlasny serwer dpmi do swoich kompilatorow. Tak wiec
>nie jest potrzebne nic dodatkowego.

Jakis czas temu slyszalem o bledach w tym borlandowskim DOS Extenderze.
Czy to sie poprawilo ?

>nie ma sprawy. czemu nie korzstasz z grupy news:pl.comp.programming ?
byc moze "za wysokie progi" :-)

Romek