Re: Gdzie ci fachowcy od PC-logii?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 16:36:52 MET

>Dariusz M.Stasiak (damistak_at_platon.man.lublin.pl) wrote:
>: Gdzie sie podziali ci wspaniali fachowcy od PC-tow.
>: Zero odzewu na moj poprzedni list........

  Fachowcy zrozumieli twoj problem.
  Niestety takiej karty sie nie da wystrugac scyzorykiem
  z kory, skory i surowcow miejscowych. :-)

>: Moze ktos mi doradzi, co z tym fantem zrobic. Skaner ma na wyjsciu "parallel
>: port" - tak wiec (jak sadze) potrzebny jest interface portu rownoleglego.

>a jestes pewny, ze to port rownolegly, a nie scsi? Jak scsi to powinien ruszyc
 HP robil di niektorych skanerow wlasne karty SCSII niekompatybilne
 z innymi (nawet jesli byla ta samo kosc)
 Ale wprowadzil wlasny wynalazek tzw bi-tronics; watpie czy tu zachodzi
 ten przypadek. Jesli tak to nowe plyty maja kilka trybow obslugi
 portow rownoleglych - jeden z nich to moze byc cos kompatybilnego z
 bi-tronicsem.
 Do tego "portu rownoleglego" ze skanera raczej wlacza sie nastepne
 urzadzenie SCSII albo terminator jesli juz wiecej urzadzen w lancuchu
 nie ma.

>z jakas karta, ktora ma taka sama kosc jak ta oryginalna, albo z dowolna
>do ktorej masz software - sproboj jakies TWAIN'y moze...
Firma HP powinna ci powiedziec jaki zamiennik kupic. Co wiecej powinna
miec na skladzie czesci. Przeciez skanery maja trwalosc co najmniej 5 lat.

Romek