DOS4GW

Autor: Roland Zerek (ROLAND_at_chicken-et1.iie.pz.zgora.pl)
Data: Sun 10 Nov 1996 - 13:50:11 MET

  Czesc!!!

Wiem, ze DOS4GW to jest exender dla trybu rozszerzonego (a moze sie
myle). Wiem tez, ze jest taki kompilator, co sie nazywa Watcom C++,
albo jakos tak, ktorym mozna kompilowac programy dzialajace w trybie
chronionym. Zaznaczam, ze chce kompilowac pod DOS. Mam w zwiazku z
tym pytania:

1. Co to jest wlasciwie DOS4GW ? Slyszalem, ze oferuje on funkcje
   DPMI. Czy to prawda ?

2. Skad moge wziac taki kompilator ? A moze jakis inny ?

3. Czy pod Borlandem mozna pisac i kompilowac programy dzialajace w
   trybie chronionym. Zaznaczam, ze pod DOS.

 z gory wielkie dzieki za wszelkie informacje...

   Roland