Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 11:33:11 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: czytam i mi sie wlosy jeza. Na pieczatce MUSI byc nazwa firmy. jesli jej
: nie ma, to cos jest nie tak. Ostatnio wprowadzili nakaz stosowania
: jakichs tam poteznych pieczatek, gdzie jest napisane prawie wszystko
: o firmie (pieczatki sa potezne i nieporeczne).

Nie wiem co to znaczy ostatnio, ale przedostatnio (aktualizacja VAT od
1.1.1996) pieczatka na fakturze VAT jest nieobowiazkowa.
Obowiazkowe jest natomiast imie, nazwisko i podpis odbiorcy i wystawcy..

Jarek.