Re: Gdzie ci fachowcy od PC-logii?

Autor: Chris Labanowski (chrisl_at_gazeta.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 08:59:23 MET

Dariusz M.Stasiak (damistak_at_platon.man.lublin.pl) wrote:
: Gdzie sie podziali ci wspaniali fachowcy od PC-tow.
: Zero odzewu na moj poprzedni list........

: Mam problem. Karta interface instalowana w komputerze a przystosowana do
: wspolpracy ze skanerem HP ScanJet+ (300 dpi, mono) ulegla totalnemu
: zniszczeniu (pozar) - skaner na szczescie ocalal - ale co to za szczescie, jak
: nie ma jak go uruchomic bez tej nieszczesnej karty.

: Moze ktos mi doradzi, co z tym fantem zrobic. Skaner ma na wyjsciu "parallel
: port" - tak wiec (jak sadze) potrzebny jest interface portu rownoleglego.
a jestes pewny, ze to port rownolegly, a nie scsi? Jak scsi to powinien ruszyc
z jakas karta, ktora ma taka sama kosc jak ta oryginalna, albo z dowolna
do ktorej masz software - sproboj jakies TWAIN'y moze...
Ciezko pomoc w takiej sprawie nie widzac zloma...:)
KL

: Moze ktos ma taka jemu nie potrzebna, a moze ktos zna zamiennik tejze karty -
: bede CHOLERNIE wdzieczny.

: Z gory wielkie dzieki za kazda konstruktywna rade i wskazowke.

: DaMiStas