Re: Modem

Autor: Martin (martin_at_inet.com.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 08:34:50 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> napisał

> Kolejny argument, aby nie kupowac Motoroli.

Po pierwsze nie nie padly w moim postingu konkretne zarzuty pod adresem
TegoPSA ani Motoroli, byly to tylko czyste spekulacje, wiec nie nalezy
traktowac tego jako argument :) a po drugie..... dla mnie Motorola jest
nejlepszym modemem jaki kiedykolwiek mialem.

> Co to za firma, ktora pozwala sobie sprzedawac odrzuty z produkcji...
> A co gorsza na taki odrzut mozna trafic!

Fakt... porzadna firma nie powinna dopuscic do sprzedazy odrzutow z
produkcji. Jednak zapominasz o tym, ze na swiecie zyja Polacy... a
slyszales o jakies sprawie, ktorej Polak nie potrafi zalatwic ;)

Pozdrowienia - Martin