Re: Modem

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 02:00:40 MET

"Martin" <martin_at_inet.com.pl> napisal(a):

>Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
><55t3a6$n5l_at_info.nask.pl>...

>Eeee.... dla mnie Motorola jest OK, nie mialem nigdy z nia problemu, a w
>stosunku do poprzednich modemow jest bezkonkurencyjna.
>Co sie tyczy modemow TegoPSA... wiadomo jak to zawsze w Polsce odbywaly sie
>zakupy masowe dla firmy panstwowej. Ktos bral w lape za akcepcacje sprzetu
>wycofanego ze sprzedazy ze wzgledu na wade fabryczna. Po prostu jakis rodak
>wykupil pewnie za grosze odrzuty z produkcji i sprzedal je drugiemu
> [...]

Kolejny argument, aby nie kupowac Motoroli. Co to za firma, ktora
pozwala sobie sprzedawac odrzuty z produkcji... A co gorsza na taki
odrzut mozna trafic!

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -