Re: Modem

Autor: Martin (martin_at_inet.com.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 00:05:36 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<55t3a6$n5l_at_info.nask.pl>...

> O tak, najlepiej odkupic od TPSA. Powinni miec ich sporo na zbyciu
> (tysiace), bo sie okazalo ze maja schrzaniony firmware, he, he:)
>
> PS. Nawet bym sie cieszyl, gdyby nie to, ze ja musze z tymi ich
> wynalazkami "rozmawiac". :(

Eeee.... dla mnie Motorola jest OK, nie mialem nigdy z nia problemu, a w
stosunku do poprzednich modemow jest bezkonkurencyjna.
Co sie tyczy modemow TegoPSA... wiadomo jak to zawsze w Polsce odbywaly sie
zakupy masowe dla firmy panstwowej. Ktos bral w lape za akcepcacje sprzetu
wycofanego ze sprzedazy ze wzgledu na wade fabryczna. Po prostu jakis rodak
wykupil pewnie za grosze odrzuty z produkcji i sprzedal je drugiemu
rodakowi siedzacemu na stolku w firmie. Pieniadz musi krazyc :)

Pozdrowienia - Martin