Re: warp czy win95 ?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 10 Nov 1996 - 05:13:52 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199611091021.LAA25211_at_malcolm.rmnet.it>...

> To jest zwyczajni GOWNO PRAWDA Slaweczku
>
> Poczytaj sobie Jima Seymoura z PC Magazine
> ktory mimo iz jest znanym dupolizem billa
> raportuje znaczna niekompatybilnosc wNT 4.0
> ze starszymi programami:
>   "Windows NT won't run many of them, even some of the
>    Windows 95-logo programs that were supposed to be
>    Windows 95-and Windows NT-compatible to get that logo."

Grzesiu to prawda. Ale wciaz jest to lepszy support dla 32apps niz w
warpie, nieprawdaz?
Zreszta 90% liczacego sie oprogramowania chodzi i to dobrze chodzi.
Pozdrow Jima.

> w dodatku, ta nowa (niekompatybilna) wersja
> kosztuje jeszcze wiecej w terminach wymagan HW
> do tej pory twierdzilo sie ze NT "moze" chodzic
> na 16 MB, a na 32 - lata. Teraz, jak pisze Jim:
> "make that runs OK in 32MB and flies,
> sort of, in 64MB."

Przy obecnych cenach RAM to nie problem a i Warp czy Merlin nie sa takie
znowu szybkle na 8 czy 16MB.....
> P.S.2. Dla tych ktorzy nie rozumieja tych zyczen dla Slawka:
>   S.D. pochwalil sie kiedyc ze inwestuje w akcje M$.
>   To oczywiscie wyjasnia przy okazji jego obiektywnosc
>   kiedy pisze o produktach tej firmy

Tak, to moja emerytura:)
Ale to moje gadanie ma przeciez znikomy wplyw na wartosc inwestycji.

> P.S.3.
> Piszesz Slawku w zakoczeniu:

> pozostaje mi dodac ze od wycofania sie M$ z joint venture
> z IBM czyli z prac nad OS/2, nie ma dnia (a sa to juz dlugie
> lata) bym chociaz z jednego "miarodajnego" zrodla nie
> uslyszal/przeczytal "OS/2 is dead".

OK Grzesiu. To nie prawda a winNT nie zdobywa rynku szturmem.....