Re: warp czy win95 ?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 10:25:15 MET

On Sat, 9 Nov 1996 06:14:18 +0100, S.D. wrote:

>Ja nie pytalem sie jak wiesz o historie tylko terazniejszosc.
>Warp gorzej obsluguje wspoleczesne aplikacje win32 to znaczy wogole tego
>nie robi. Co oznacza ze dyskwalifikuje go to w wiekszosci zastowan sieci
>biurowych

To jest zwyczajni GOWNO PRAWDA Slaweczku

Poczytaj sobie Jima Seymoura z PC Magazine
ktory mimo iz jest znanym dupolizem billa
raportuje znaczna niekompatybilnosc wNT 4.0
ze starszymi programami:
  "Windows NT won't run many of them, even some of the
   Windows 95-logo programs that were supposed to be
   Windows 95-and Windows NT-compatible to get that logo."

a jakaz tego ma byc przyczyna?
Jak zawsze: jest gorzej PO TO ZEBY BYLO LEPIEJ<g> :
  "Windows NT is all about breaking with the past,
   moving to a truly bullet-proof operating system."

a przeciez to byl ZAWSZE bullet-prof o.s.
przynajmniej tak twierdzily reklamy M$
ale skoro dopiero teraz ma zostac "trurly bullet-proof"
to znaczy ze to jak zwykle M$ lgal jak pies
(taki rudy pies, jak Lutka dzieci)

w dodatku, ta nowa (niekompatybilna) wersja
kosztuje jeszcze wiecej w terminach wymagan HW
do tej pory twierdzilo sie ze NT "moze" chodzic
na 16 MB, a na 32 - lata. Teraz, jak pisze Jim:
"make that runs OK in 32MB and flies,
sort of, in 64MB."

Grego

P.S. Pozostaje mi tylko na zakonczenie zyczyc Ci Slaweczku
zeby Billa przedwczesnie szlag nie trafil. WSZYSCY analitycy
gieldowi sa bowiem zdania ze akcje M$ sa WIELOKROTNIE
przewartosciowane, lecz z racji histerii marketingowej
nie nalezy sie obawiac ich spadku pod warunkiem ze Gates
nie kopnie w kalendarz lub nie sprzeda microsoftu.

P.S.2. Dla tych ktorzy nie rozumieja tych zyczen dla Slawka:
  S.D. pochwalil sie kiedyc ze inwestuje w akcje M$.
  To oczywiscie wyjasnia przy okazji jego obiektywnosc
  kiedy pisze o produktach tej firmy

P.S.3.
Piszesz Slawku w zakoczeniu:

>Wyrok chyba zostal juz wydany.

pozostaje mi dodac ze od wycofania sie M$ z joint venture
z IBM czyli z prac nad OS/2, nie ma dnia (a sa to juz dlugie
lata) bym chociaz z jednego "miarodajnego" zrodla nie
uslyszal/przeczytal "OS/2 is dead".

tymczasem zyje i ma sie niezle
ja tez zyje i mam sie niezle, bo nie musze tracic nerwow
uzywajac scierwa zwanego systemem operacyjnym
i umieram ze smiechu czytajac we "Wprost" ktore tu do mnie
dotarlo reklame microsoftu:

        "32 bitowe oprogramowanie - KTO BY POMYSLAL?
                   Microsoft pomyslal ..."

dokladnie jak z wynalezieniem radia przez ruskich

wynalezli

u niemca na strychu

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi