Re: warp czy win95 ?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 10 Nov 1996 - 05:27:59 MET

On Sat, 9 Nov 1996 15:14:17 +0100, Darek Korzun wrote:

>1. Gregorio to wcale nie tak. Jak ktos nie wie to niech nie mowi. 16
>bitowki moga pracowac w niezaleznych WOW'ach jesli uruchomisz je w
>Separate Memory Space. OK.

ok.
przyjalem do wiadomosci, pisalaem zreszta "porzynajmniej o ile wiem"
i wydaje mi sie ze w poprzednich wersjach nie bylo takiej
mozliwosci

>3. Jak to NT nie jest Microsoft'a ?????????
>Microsoft'a tylko pisane przez tworce DIGITAL VMS.

nie, M$ kupil NT juz gotowego wraz z calym zespolem
to wogole nie jest ta klasa
zas o klasie programistow natywnych-M$ ("tfurcuf" w95)
mozna przeczytac w wywiadzie udzielonym "Computer Programming"
przez Jeffa Richtera uwazanego za jednego z najlepszych na swiecie
niezaleznych ekspertow od Win32, (autora m.in. "Advanced Windows"
i "Windows 95 - A developer's Guide"),
skracajac i wulgaryzujac jego wypowiedz: to po prostu dupki

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi