Re: Co lepsze TPNET czy cos???

Autor: MarCus (mm1_at_poczta.com)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 21:47:58 MET

> TPSA: dzwonisz 0,202122 i testujesz
> A co do providera, to dobry da ci mozliwosc potestowania jego
> polaczen, np. przez tydzien za jakas drobna oplata...
>
> Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)

PDI daje taka mozliwosc i trwa ona chyba 2 tygodnie.
PDI-Publiczny Dostep do Internetu

W porzadku dzieki.
Ale jak sprawdzic predkosc transmisji na liczbach dokladnie, czy istnieje
taka mozliwosc czy tylko empirycznie, ladowac i patrzec co szybsze. Moze to
zabrzmi troche banalnie ale jeszcze sie w tym slabo orientuje. Slyszalem,
ze mozna pomierzyc transfer ale nie wiem jak, a jesli tak to z kad zciagnac
program do testu.

Dzieki za szybka odpowiedz i sorry, ze sie nie przedstawilem, poprostu zle
skonfigurowalem program do obslugi news'ow.
Szybko ktos mnie upomnial. (ok.)

Z powazaniem

--
Marek Makowicz - mm1_at_poczta.com