Odp: Pomoc techniczna M$

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 22:30:02 MET


> Problem polega na tym ze wiekszsosc telefonow do tech support to ludzie
> ktorzy zapomnieli wlozyc wtyczki do kontaktu sie pytaja dlaczego komputer
> nie dziala.
> Dlatego schenta tech suport to piramida. Trafiles na dol tej piramidy i w
> dodtaku idoite ktoremu sie nie chcialo pracowac. To tez sa ludzie i tez
> lubia sie obijac.
> Nie usprawiedliwia to MS ale zwracam uwage na tzw. aspekt ludzki calej
> sprawy.
> Co do pliku to jest to proste jak kilo drutu.
> Wystarczy przypisac do Twojego pliku (a raczej jego extension) jakis
> program chocby i notepad albo word jesli plik jest duzy.
> Powinno byc to rozwiazane inaczej (coz nobody's perfect) ale jak wiesz
> zdarza sie to tylko wtedy gdy sciagasz plik w nieuzywanym wczesniej na
> twoim systemie formacie tzn gdy nie ma relacji extension -> aplikacja,
>
> PS jak stworzyc zwiazek extension - aplilkacja chyba wiesz, co?
> (windows explorer->view->options->file types->new type)

1* A nie prosciej kliknac dwukrotnie na wiadomosci i z okienka ktore sie
otworzy przeciagnac ten plik, chociazby na pulpit lub do otwartego okna
Exploratora?
2* Co do aspektu ludzkiego to bym sie spieral...
3* Prosze o te wciecia komentujace przedmowce...

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ kcynarsk_at_vigo.iie.pz.zgora.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:55:28 MET DST