Re: Ludzie z adresem pczota ???

Autor: MarCus (mm1_at_poczta.com)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 22:00:01 MET

> Od pewengo czasu zaczela sie pojawiac korespondencja od osob z domeny
> poczta.*
> Czy to znaczy ze TPSA rozpoczela walke z providerami
> W jaki sposob mozna stac sie szczesliwym posiadaczem takiego konta ??

Nie wiem czy o mnie chodzi, ale chyba tak (mm1_at_poczta.com)
Spiesze ci z wyjasnieniem zalozylem sobie adres e-mail na serwerze poczty
za 30 pln/miesiac tylko dla tego, ze sie w tym zupelnie nie orientowalem.
Moja uczelnia nie ma polaczenia z internetem wiec musze robic to z domu,
wiec nie wiele o tym jeszcze wiem. Mam zamiar to zmienic, prowajdera takze.
Informacji mozesz szukac pod adresem 'www.poczta.com'

--
Marek Makowicz - mm1_at_poczta.com