Re: Co lepsze TPNET czy cos???

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 16:29:45 MET

"Mar" <mm1_at_poczta.com> napisal(a):

> Czesc wszystkim !!

> Moze ktos odpowie mi na pytanie czy warto zakladac sobie konto
>skoro TP SA. daje dostep gratis.

Dobre pytanie...

>Slyszalem, za jak zaloze sobie konto np. w Ternecie to bede mial
>szybszy transfer

Dwa miesiace temu bym sie odwazyl tak powiedziec, teraz wydaje mi sie,
ze TPSA daje najwolniejszy transfer na swiecie...

> (podobno TP uzywa kulawych modemow ???)

Kulawych to malo powiedziane...

>Moze ktos ma jakies doswiadczenia w tej materii.

Ehem. Polowa szmalu na bledne polaczenia. Z winy TPSA. I nie wolno
korzystac z ich DNS.

>Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia jaka jest realna predkosc polaczenia
>przez TPNET i porównani jej z innym dostawca.

TPSA: dzwonisz 0,202122 i testujesz
A co do providera, to dobry da ci mozliwosc potestowania jego
polaczen, np. przez tydzien za jakas drobna oplata...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -