Re: Intel vs Cyrrix

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 12:31:41 MET

Piotr Frydrych <Piotr.Frydrych_at_p123.f84.n480.z2.fidonet.org>
napisal(a):

>Jezeli jednak ktos chce
>wykorzystywac komputer do profesjonalnej pracy do np. CAD/Raytracing to jednak
>warto zaplacic wiecej i kupic oryginalny procesor Intela.

Test ok, ale powyzszy wniosek raczej bledny. Zwlaszcza twierdzenie
"jesli [...] CAD, to jednak warto zaplacic wiecej i kupic oryginalny
procesor Intela". Otoz jesli dolozy sie wiecej, to alternatywa dla np.
P166 Intela moze okazac sie Cyrix200+ (przyznam sie,ze cen nie znam).
W tym przypadku raczej argument o slabym koprocu moze sie nie
sprawdzic...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -