Re: Caviar 31600 mi siada... Pomocy!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 13:01:46 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) napisal(a):

>twoja zlosliwosc jest zastanawiajaca

Nie moja zlosliwosc, tylko twoje samochwalstwo ("nam zaden wdc jeszcze
nie padl" - cytat do sprawdzenia w archiwum PC - "a jak wzielismy
dyski od konkurencji to 4 z 5").

>kogos liczby interesuja to padnietych caviarow bylo 3 lub 4, a czego 2 bylem
>w stanie udowodnic wine uzytkownika.
>karpio

A wiec jednak...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -