Re: Caviar 31600 mi siada... Pomocy!

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 00:30:36 MET

Andrzej Karpinski wrote:
> porzadny so nie powinien zezwolic takiemu programikowi na dzialanie. sprobuj
> odpalic takie cudo pod nt :) inna rzecz, ze tez mozna nt zrobic w jajo
> bootujac komputer w trybie dos i defragmentujac dysk chociazby speediskiem -
> system takze przestaje sie podnosic, ale to raczej zrozumiale. kolejny dowod,
> ze win95 to "powazne narzedzie informatyczne" jak to ladnie nie tak dawno
> okreslil pewien "powazny dziennikarz informatyczny" :)
>
> karpio

Dzieki. Pokaz mi tylko choc jeden (dluzszy niz 1 wyraz ;-) ) fragment
Twojej powyzszej wypowiedzi, ktory mi (mam nadzieje, ze innym
potrzebujacym takze) pomoze w rozwiazaniu problemu.

  Pozdrowienia
    Piotr Łuczak
    luczakp_at_doskomp.lodz.pl

PS. Zeby bylo jasne : mimo wielu wad W95 nie zamierzam sie przesiasc na
inny OS (ale nie jestem tez fanatykiem). Dlatego nie proponuj zamiany
samochodu na nowy, jesli zepsute jest tylko kolo.