Re: Tanie karty graf. Diamond Stealth

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 14:56:43 MET

ind96_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl (Marcin Gonet) napisal(a):

>Ostatnio pojawily sie relatywnie tanie karty firmy Diamond Stealth.
>Np. karta z procesorem S3 Troi 64 V+ z 1MB mozna kupic za 250 zl.
>Czy ktos umie wytlumaczyc, dlaczego nagle ich ceny staly sie tak zachecajace?
>Obawiam sie, czy np. sa one oryginalne itd.k

>Z gory dzieki za wszelkie informacje :)))

To ja ci sprzedam Diamond Stealth 64 Video 1MB S3-868 za 560 zl. Jest
to cena, ktora zaplacilem za ta karte dokladnie rok temu (poplynalem
jak na procesorze). A taka karte jak opisujesz to milem w domciu i
chodzilo bardzo dobrze. Polecam.

PS. A jesli nie sa oryginalne, to nie dostaniesz 5 lat gwarancji. A
jesli nie oryginalne i doslales te 5 lat, to o co chodzi :) ? Zawsze
mozesz zadzwonic do generalnego importera Cadena (chyba Poznan).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -