Re: EDO vs FPM (test)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 13:19:17 MET

jekeus_at_student.uci.agh.edu.pl (Jerzy Kekus) napisal(a):

>Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote:
>: Kto wierzy niech chce, a kto nie - to nie:

>: wielkosc bloku transfer (MB/s)
>: EDO FPM
>: 4kB 63 63
>: 64kB 51.8 51.9
>: 640kB 42.1 39.5

>: Wiedzialem, ze EDO to badziew, ale zeby az taki?

>: Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)

>Pewnie sprawdzales na plycie z cache-em L2 i sie dziwisz?!

Dziwie sie, bo niby czemu nie mialbym sie dziwic?
Zastanawialem sie tez przed zrobieniem testu bez L2, ale przeciez nikt
nie kupuje komputerow bez L2 (wyl. Optimus). Wiec niby mam testowac
cos czego i tak nikt nie bedzie uzywal?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -