Re: Karty TV

Autor: Robert Stefanski (stefanski_at_doctorq.com)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 08:24:58 MET

On Wed, 30 Oct 1996 10:02:02 -0800, Marek Nazarko
<mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:

>Na ostatnich Softargach mozna bylo kupic tuner avlite za 3mln zl. Do tej
>karty podpinalo sie karte VGA i monitor. Programik sterujacy pod 95'
>mial za zadanie tylko przelaczac sygnal z tunera/z VGA oraz zamienial
>klawiature w pilota (funkcje on-screen)
>Oczywiscie nie mozna bylo zrobic stop-klatki i zrzucic do schowka, ale
>rozwiazanie jest tanie, a jak ktos ma malo miejsca w pokoju i duzy
>monitor, to sie oplaca.
>--
>
> Marek Nazarko
> praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl
> WWW: http://linux.ae.katowice.pl/~nazarko
> [...]
Ale te karty majš ograniczone pasma !!!
Podlaczajac do telewizji kablowej AUTOCOM karta wylapala 50% kanalow
Pozostalych nie udalo sie ustawic w zadnym trybie.
Pozatym karta pracuje tylko w trybie pelnoekranowym

O wiele lepsze mozliwosci maja karty zintegowane z karta SVGA
Slyszałem o nowych firmowych kartach ATI, MIRO i Diamonda

REJS