Re: Karty TV

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 19:02:02 MET

Martin wrote:

> Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> napisał(a) w artykule
> <199610300408.FAA05304_at_malcolm.rmnet.it>...

> Tez tak uwazam, ale jak ja dostalem gratis to nie wnikalem w zadne
> ceregiele o prawach rynkowych :))
>
> Pozdrowienia - Martin

Na ostatnich Softargach mozna bylo kupic tuner avlite za 3mln zl. Do tej
karty podpinalo sie karte VGA i monitor. Programik sterujacy pod 95'
mial za zadanie tylko przelaczac sygnal z tunera/z VGA oraz zamienial
klawiature w pilota (funkcje on-screen)
Oczywiscie nie mozna bylo zrobic stop-klatki i zrzucic do schowka, ale
rozwiazanie jest tanie, a jak ktos ma malo miejsca w pokoju i duzy
monitor, to sie oplaca.

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl