Re: WIN NT 4.0 i polskie fonty (unicody?)

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 08:50:39 MET

> From: Jan Szypowski <janszypo_at_waw.pdi.net>
> Date: 31 października 1996 07:35

> A czy nie nalezaloby raczej zmienic w Fontographerze kodowania na Symbol
> (2), zamiast ANSI(0)? W win95 i 3.1x rozwiazuje to wszystkie problemy z
> postscriptem i polskimi znakami, wiec moze i tu cos da.

To pomaga we wszystkich znanych mi programach z wyjatkiem PageMakera 5.0. Dla niego trzeba jeszcze zrobic czary-mary z podstawieniem niektorych kodow i ze zmiana nazw, by widzial font jako Win 1250. Zeby bylo smieszniej - w takiej sytuacji glupieje FrameMaker. Mialem z tym zgryz ze 3 lata temu i zwalczylem problem, ale juz nie pamietam jak.

Caly czas mowie o Win3.1, z Nie Te nie mialem jeszcze do czynienia.

OSciski!
Mirek Nowakowski