Re: SB32/Awe32 i General Midi

Autor: Wojciech Milc (wm3_at_poczta.com)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 08:26:55 MET


On Tue, 29 Oct 1996 16:16:28 +0100, Patryk Geborys
<pgebory_at_ire.pw.edu.pl> wrote:

>Wojciech Milc wrote:
>[...]
>
>> Jezeli tylko nie bakuje RAM :-(, to po prostu uruchamiaj gry spod
>> Win95, i ustawiaj w nich dane dla karty jak w zmiennej BLASTER w
>> autoexec - malo że MIDI bedzie dzialac (Wave Table, nie tylko FM), to
>> jeszcze mozesz regulowac poziomy Master/Midi/Wave mikserem w Win95.
>> Tak ze wcale nie musisz "zapominac" :-)
>> Jak na razie ten sposob dziala u mnie dla: Heretic, Transport Tycoon,
>> Terminal Velocity, Psycho Pinball i dalej zapomnialem :-(.
>>
>> Emil
>Hmmm.... Ciekawe... Tylko u mnie w ten sposob "za Chiny ludowe" nic nie
>chce dzialac (Heretic tez nie :( )... Konfiguruje gre na General Midi i
>odpowiedni port (u mnie akurat 300h) i... cisza...

Sprawdz, czy w mikserze Widnows MIDI i Wave nie sa wyciszone, albo
"muted" (sorry, jezeli to zbyt banalne :-), i zobacz w AWE32 Control
Panel, czy jest ustawiona mozliwosc emulacji "MPU-401" (chyba) dla
portu General MIDI. Zobacz tez, czy przerwanie nie jest za wysokie, ja
aby uruchomic pare gier, musialem zmusic to cale "plug&play" do
ustawienia przerwania na 07 (05 mam zajete). U mnie naprawde chodzi...

>A tak na marginesie? Po co Heretica odpalales jako General Midi, jak ma
>w setupie AWE32 Midi?

Nie wiem, naprawde nie wiem :-)))))

Emil



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:35:37 MET DST