Re: Turbo?

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 09:06:06 MET

Andrzej Pietruszka <apiet_at_eos.umcs.lublin.pl> wrote:
: Mam do szanownego forum nieco filozoficzne pytanie.
: Wlasnie zastanawialismy sie z kumplem do czego w PC sluzy przycisk
: TURBO (oczywiscie poza zmiana czestotliwosci zegara).

To w nawiasach akurat nie jest takie pewne...

: Bo po co
: pracowac wolniej, jezeli mozna szybciej.

1) korzystasz z urzadzenia, ktore przylaczone do Twojego starego komputera
  dzialalo, a w nowym nie chce.

2) Twoj ulubiony program miga komunikatem i czysci ekran. O co moze mu
   chodzic?

3) kupiles dobry komputer, doskonala karte graficzna, i teraz klniesz.
   Nie jestes w stanie pod Excelem zaznaczyc 10 kolumn albo 40 wierszy.
   bo na jednym ekranie sie to nie miesci, a jak przesuniesz myszke bok, to
   zanim zdazysz cofnac przesunie sie o ... 50 kolumn.

4) twoj ukochany stary Tetris wyswietla ze przegrales zanim zdazysz
    klawisza dotknac..

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |