Re: SB32/Awe32 i General Midi

Autor: Patryk Geborys (pgebory_at_ire.pw.edu.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 16:16:28 MET

Wojciech Milc wrote:
[...]

> Jezeli tylko nie bakuje RAM :-(, to po prostu uruchamiaj gry spod
> Win95, i ustawiaj w nich dane dla karty jak w zmiennej BLASTER w
> autoexec - malo że MIDI bedzie dzialac (Wave Table, nie tylko FM), to
> jeszcze mozesz regulowac poziomy Master/Midi/Wave mikserem w Win95.
> Tak ze wcale nie musisz "zapominac" :-)
> Jak na razie ten sposob dziala u mnie dla: Heretic, Transport Tycoon,
> Terminal Velocity, Psycho Pinball i dalej zapomnialem :-(.
>
> Emil
Hmmm.... Ciekawe... Tylko u mnie w ten sposob "za Chiny ludowe" nic nie
chce dzialac (Heretic tez nie :( )... Konfiguruje gre na General Midi i
odpowiedni port (u mnie akurat 300h) i... cisza...
A tak na marginesie? Po co Heretica odpalales jako General Midi, jak ma
w setupie AWE32 Midi?
                Pozdrawiam
                Patryk