Re: Flash BIOS

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 21:38:25 MET

venglin_at_platon.man.lublin.pl (Przemyslaw Frasunek) napisal(a):

>He, he. Mam jednak flasha na mojej starej Shuttle HOT-433. Dzisiaj sobie
>wyflashowalem nowa wersje - PnP BIOS :))) Wszystko jest OK. Wszystko mozna
>znalezc na http://www.zdnet.com/netbiz/shuttle/uk. Przy okazji dowiedzialem
>sie ze moja plyta ma SCSI BIOS - NCR 53C810 i Adaptec AHA-7850 SCSI BIOS.
>Czadowo ;). Moge sobie kupic taniutki SCSI ! Pod tym adresem znajduje sie 2
>wersje dla AWARDa i AMIego. Wszystko idzie OK. Nie ma powodu do obaw , byle
>nagrac odpowiednia wersje :)

Nie ciesz sie. Znajomy tez sobie zrobil upgrade nowego biosu (do 26).
Po kilku miesiacach spowrotem wrocil do wersji 16, bo sporo rzeczy nie
chcialo chodzic lub chodzilo zle.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -