Flash BIOS

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 16:05:53 MET

He, he. Mam jednak flasha na mojej starej Shuttle HOT-433. Dzisiaj sobie
wyflashowalem nowa wersje - PnP BIOS :))) Wszystko jest OK. Wszystko mozna
znalezc na http://www.zdnet.com/netbiz/shuttle/uk. Przy okazji dowiedzialem
sie ze moja plyta ma SCSI BIOS - NCR 53C810 i Adaptec AHA-7850 SCSI BIOS.
Czadowo ;). Moge sobie kupic taniutki SCSI ! Pod tym adresem znajduje sie 2
wersje dla AWARDa i AMIego. Wszystko idzie OK. Nie ma powodu do obaw , byle
nagrac odpowiednia wersje :)