Re: Gitara

Autor: Rafal Dylong (rdylongr_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 21:51:37 MET

Michał Szubski <szubens_at_ikp.atm.com.pl> wrote:

> Czesc!
> Czy ktos, kto interesuje sie obrobka dzwieku na PC moze mi powiedziec
> jak podlaczyc gitare elektryczna do karty dzwiekowej (jako urzadzenie
> midi)?
Jako urzadzenie midi nie wiem. Jest natomiast takie urzadzenie f-my Fender,
ktore umozliwia podpiecie gitary do PC, rejstrowanie z niej dzwiekow, oraz
edycje, taka jaka ofiaruje midi. Nie wiem czy Fender opracowal wlasny standard,
czy tez jakis znany, aczkolwiek idea midi jes tzachowana. W pelni urzadzenie to
dyskretyzuje dzwieki z gitary. Urzadzenie nazywa sie Fender G-Vox, a swoja droga
zostalo pomyslane jako cos w rodzaju interaktywnego nauczyciela. Wiecej
informacji na www fendera, albo g-vox w jakiejs przeszukiwarce(swogo czasu
znalazlem duzo informacji, incl. ceny, itd.).
AAAAAAA, dla niedowiarkow udostepnie scanning reklamy urzadzenia.

Inna sprawa jest cena tego urzadzenia, nie dal bym glowy, ale chyba cos ok. 250$
incl. hard.&software.

Przystawki midi do gitary - jako urzadzenia dyskretyzujace, w sensie wysokosc,
dlugosc dzwiek - tez mozna spotkac, ale znow inna sprawa jest ich cena. Jako
urzadzenia trudnie technicznie do zrealizowania, sa drogie, bardzo drogie, np. w
stosunku do ceny gitary, i to nawet przyzwoitej.

P.S. Prywatnym mailem udostepnie adres goscia, ktory swogo czasu posiadal wiecej
wiadomosci na ten temat.

 Rafal Dylong
 rdylongr_at_zeus.polsl.gliwice.pl