Re: SB32/Awe32 i General Midi

Autor: Wojciech Milc (wm3_at_poczta.com)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 10:17:36 MET


On Fri, 25 Oct 1996 23:48:11 +0100, Patryk Geborys
<pgebory_at_ire.pw.edu.pl> wrote:

>Sergiusz Roszczyk wrote:
>>
>> Czy ktoś wie jak zmusić którąś z tych kart do pracy w standardzie general
>> midi
>> TZN na porcie 330 w grach z DOS4GW?

>Zapomnij... Jesli w grze nie masz specjalnie driverow AWE32 General Midi
>i w dodatku gra jest z DOS4GW, to nie ma sposobu (przynajmniej ja go nie
>znam), by zmusic AWE do odgrywania MIDI. Chyba, ze podlaczysz zewnetrzny
>syntezator MIDI, ale tego nie probowalem ;-)

Jezeli tylko nie bakuje RAM :-(, to po prostu uruchamiaj gry spod
Win95, i ustawiaj w nich dane dla karty jak w zmiennej BLASTER w
autoexec - malo że MIDI bedzie dzialac (Wave Table, nie tylko FM), to
jeszcze mozesz regulowac poziomy Master/Midi/Wave mikserem w Win95.
Tak ze wcale nie musisz "zapominac" :-)
Jak na razie ten sposob dziala u mnie dla: Heretic, Transport Tycoon,
Terminal Velocity, Psycho Pinball i dalej zapomnialem :-(.

Emil



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:35:20 MET DST