Re: "Przedwojenna wyzymaczka" typu HP5L

Autor: Piotr Bernatowicz (BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 14:30:44 MET

In article <54vn9v$p7l_at_info.nask.pl> Andrzej Gorbiel <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.pl> writes:
>From: Andrzej Gorbiel <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.pl>
>Subject: "Przedwojenna wyzymaczka" typu HP5L
>Date: 27 Oct 1996 13:15:43 GMT

>Witam,

>Nastepujacy list nadeslal do nas czytelnik. Wraz z odpowiedzia drukowany
>jest w KiB nr 44 ( http://www.uci.agh.edu.pl/KIB/kib_1996_nr44.html ).
>Sprawa o tyle godna uwagi (i przestrogi!), ze jest to dokladnie 5.
>znany mi przypadek podobnych problemow z polskim serwisem swiatowego
>koncernu, cieszacego sie ponoc na zachodzie (eg. wg Fortune 500)
>raczej b. dobra opinia. Oraz, ze pierwszy mial miejsce 4 lata temu,
> [...]

[ciach]

Z drukarkami HP w Polsce niestety juz tak bywa. Dolacze przyklad os siebie.
Zakupilismy za 3400 PLN piekna drukarke kolorowa HP 1600. Po jakims czasie
rozne kolory zaczely przerywac, ewentualnie zamiast jednego koloru zadanego
pojawial sie jakis inny nie chciany. Po zmianie atramentu na nowy problem
nie ustal. Dodam, ze problem o ktorym pisze pojawia sie wtedy kiedy duzo
drukujemy (co jest stanem permanentnym). Oddalismy drukarke do firmy od
ktorej ja kupilismy. Po 4 tygodniach otrzymalismy od serwisu drukarke z
karteczka, ze wszystko jest OK i ze na ich pojemnikach z atrementem dziala
prawidlowo. Panowie z serwisu na dowod zalaczyli jedna kartke z testem i
czesc, po zabawie. Natomaist nasze argumenty poparte dziesiatkami wydrukow (
rowniez na nowych, oryginalnych kartridzach) zostaly olane. I co z takim
serwisem zrobic? W PIH powiedzieli mi ze mozemy podac do sadu. Nawet nie
chce wiedziec czy firme od ktorej kupilismy czy serwis HP.
Proponuje aby firma HP na opakowaniach drukarek zamieszczala napis : Uzywac
jako mebel lub w ogole. Wtedy bede wiedzial w co sie laduje.

Piotr Bernatowicz

P.S. Mam tez HP IIIP ktora tez co dwie kartki krzyczy ze ma dla mnie
PAPIEROWY JAM. Tej juz nie oddam do serwisu.