Re: "Przedwojenna wyzymaczka" typu HP5L

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 08:45:43 MET

BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl (Piotr Bernatowicz) writes:

> Z drukarkami HP w Polsce niestety juz tak bywa. Dolacze przyklad os siebie.
> Zakupilismy za 3400 PLN piekna drukarke kolorowa HP 1600. Po jakims czasie
> rozne kolory zaczely przerywac, ewentualnie zamiast jednego koloru zadanego
> pojawial sie jakis inny nie chciany. Po zmianie atramentu na nowy problem
> nie ustal. Dodam, ze problem o ktorym pisze pojawia sie wtedy kiedy duzo
> drukujemy (co jest stanem permanentnym).

Hmm... Nie wiem jak wygladaly takie wydruki z niechcianymi kolorami, ale
wyglada to na wine oprogramowania wysylajacego dane do drukarki (driver
pod jakims Win*?), a nie na wine samej drukarki. Niestety gwarancji na
dzialanie programow nikt nie daje :(
Czy drukarka zachowywala sie tak samo przy druku z innego programu (nawet
pod tym samym Windows)? Moze to po prostu jakas "niekompatybilnosc"
jednego programu z drugim (driverem, albo jeszcze czyms innym)?

--
Krzysztof Halasa