Re: Gravis + mikrofon + glosniki = problem

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 01:26:29 MET

wojtek wolanski <ww_at_koti.com.pl> wrote:
: Sygnal z mikrofonu podawany jest przez mikser od razu na glosniki.
: Ja nie musze sie wcale slyszec w glosnikach. Chcialbym gdy bede produkowal
: sie do mikrofonu zeby to wszystko pieknie rejstrowalo sie w pliku np.wav
: Jezeli scisze mikrofon przy pomocy miksera to nie bedzie sie sprzegal i
: fajnie ale poziom sygnalu jest niewielki i nagranie jest kiepskie.

: Poprostu : Czy sygnal z mikrofonu musi byc przekazywany na glosniki ?
: Czy tego nie mozna jakos wylaczyc ?

Ja nie wiem jak to jest w GUS, ale w byle klonie SB mozesz ustawic
na nagrywanie nie z wyjscia mixera tylko z mikrofonu, i wtedy poziom
rejestracji ustawiasz niezaleznie, a polaczenie z mikrofonu do mixera
ustawiasz tez niezaleznie..

J.