Re: "Przedwojenna wyzymaczka" typu HP5L

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:57:25 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisal(a):

>Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
>: No i wezcie mi teraz powiedzcie, ze kupowanie na czarno jest nielegalne,
>: fe i w ogole. W Toruniu u gostka, ktory sprzedaje na czarno mam:
>: nizsze ceny
>: moge oddac stary sprzet i tylko doplacic do nowego
>: jak cos nie dziala, to dostaje sprzet, a moj idzie do naprawy
>: platnosci nie musza byc od razu

Dokladnie mam takie same mozliwosci we Wroclawiu. A drukarke HP, o
ktorej tu pisalem to specjalnie dla mnie zalatwial, bo on g... nie
handluje. Ale sie uparlem go nie sluchac!

>A liczysz sie z:
>1) dostales gwarancje na 3 lata, a za pol roku chlop zajmie sie czym innym?

Skoro bawi sie tym 6 lat, to raczej nie.

>2) pojdziesz do niego za rok z uszkodzonym sprzetem, a on oswiadczy
> "to nie u mnie kupowany"

Nie bo zwykle biore gwarancje, coby miec papier, gdy bede komus
odsprzedawal.

>3) przyjdzie Ci kiedys policja i zabierze sprzet, bo kradziony.
> Ciesz sie, ze Ciebie nie aresztowala za paserstwo..
>4) Rachunku VAT to on Ci nie wystawi, wiec moze po odliczeniach podatkowych
> gdzie indziej sprzet kosztuje tyle samo?

Odliczenia sa po roku czasu, a ja nie chce dawac milionow panstwu na
0% kredytu na rok czasu.

>: Czyli zyc i nie umierac. Nic chyba dziwnego, ze nie kupuje w firmach, bo
>: to bez sensu -- po prostu nigdzie nie ma takich warunkow.

>Jak masz do czlowieka zaufanie - to nie ma problemu. Ale gdzie takiego
>zaufanego znalezc...

Ja mam zaufanie. A moze ty masz wrodzony brak zaufania do ludzi... :)

PS. Dla ulatwienie - takiego czlowieka najlatwiej znalezc kupujac
tylko uniego, za takie pieniadze, zeby cie spamietal. Poczucie humoru
tez ulatwia zapamietanie, a na dodatek uprzyjemnia mu prace :))).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -