Re: PC i obróbka video

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:56:00 MET

mrowieck_at_ernie.icslab.agh.edu.pl (Marcin Mrowiecki) napisal(a):

>Adam Mowny (vergus_at_odn.azgora.pl) wrote:

>: Prosze o kontakt osoby, ktore maja doswiadczenie w obrobce filmow video na
>: PC lub innym komputerze. Interesuja mnie wymagania sprzetowe, a konkretnie:
>: 1. Czy konieczny jest sterownik i dysk SCSI. Spotkalem sie z opinia, ze
>: 3. Porownanie kart a) MIRO DC 20, b) MIRO DC 30, c) FAST AV MASTER d)
>: 4. Jakie sa objetosci (na HD) filmow nagranych z roznym stopniem kompresji

>To zalezy jaka jakosc wymagasz !!!
>Dla VHS wystarczy nawet DC1 a jest tansza.
>Film 13 minut(taki robilem 3 dni temu) 24 klatki zajmuje (bez dzwieku) 490 MB
> [...]

Kiedys gdzies czytalem, ze zatykanie sie jest spowodowane rekalibracja
dysku... Moze wiekszy bufor (ale raczej nie smartdrv, tylko cos
porzadnego) rozwiazalby sprawe...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -