Re: CDROM vs HDD

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:56:22 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> napisal(a):

>Cos mi sie widzi ze to nie zalezy od plyt, a od samego CD (slave).
>Zreszta CD nie jest obslugiwany przez plyte (=BIOS)

Zalezy od BIOS-a. Moj przy bootingu (mam ustawione Auto/Auto na
wszystkich czterech HDD/CD) rozpoznaje CD jako primary/slave, nawet
gdy nie mam mastera.

Dysk HDD mam podlaczony jako secondary/slave i z niego bootuje mi sie
system.

>Sprobuj podlaczyc dysk jako slave, nie dajac mu mastera,
>zobaczysz czy Twoja plyta jest taka dobra i zobaczy go.

Zobaczy i nawet z niego zabootuje.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -