Re: CDROM vs HDD

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 17:06:44 MET

> From: Andrzej Piskozub <piskozub_at_bet.po.opole.pl>
[...]
> Mam chyba podobny problem. Dwa dyski, oba Cavira 1,6GB(wewnętrzny) i
> 540MB(w kieszeni) oraz CDrom NECa. [...]
> Zostałem przy ustawieniu takim, że na jednej taśmie mam dwa dyski (duży
> jako master, mały jako slave), a drugiej samego CDrom'a . Niestety jak
> wyjmę kieszeń HDD to sytem nie rusza. [...]
> Trochę zamieszałem, ale może ktoś mi podpowie co powinienem zrobić, aby
> móc wyjąć dysk i uruchomić komputer bez rozkręcania za każdym razem
> obudowy.

Masz dwa Caviary - kiedys sprawdzilem, ze bez problemu chodza w ukladzie:
pierwszy dysk ustawiony na "One Drive Only" a drugi na "Slave" na jednej
tasmie. Wtedy mozesz drugi wyjmowac do woli.

Na dodatek u mnie CD-ROM Toshiba 6x chodzi na drugiej tasmie jako "Slave"
niezaleznie czy podpinam tam jeszcze dysk czy nie (oczywiscie ten dysk
mam ustawiony jako "One Drive Only"). Duzo tutaj zalezy od driverow
do CDROM-a - u mnie poprawnie chodza zarowno drivery od Mitsumi 4x
jak i dedykowane od Toshiby.

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.