Re: Strona ogonkowa problem

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:24:35 MET

kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Piotr Piatkowski) wrote:

>Problem w tym że używasz dobrej przeglądarki :-)
>
>Wszystkie strony z PSO mają podane w nagłówku, że są w ISO-8859-2,
>więc Twoja przeglądarka (jak najbardziej prawidłowo) przestawia się
>na ten standard.

Piotrze, to moze byc coś innego - Michał napisał, że widzi polskie
litery niepoprawnie !
Może to coś z ustawieniami 'cookies', a konkretnie zapamiętywaniem
ich przez przeglądarkę ? Miałem coś podobnego na PSO - pierwszy raz
wszedłem tam przy użyciu Netscape 2.0 (lub wczesnej bety 3.0 - nie
pamiętam dokładnie) pod Win 3.1 i użyłem 'cookies', a potem po upgrade
do następnej bety 3.0 nie mogłem za nic zobaczyć prawidłowych
ogonków. Pomogło dopiero wyrzucenie pliku c:\netscape\cookies.txt -
zresztą podpowiedziałeś mi to Ty albo Jarek.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2