Re: Jaka karta muzyczna

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 17:00:22 MET

In article <326CD912.5D61_at_rsw.pl>, Janusz Sklorz wrote:

>Zawsze byles goracym piewca AWE32. Co Ci sie nagle stalo ???

Zwolennikiem - tak (mniej wiecej), goracym piewca - nie.
Owszem, bardzo mi sie podoba syntezatorek EMU8000 (bo nie ma jak na razie
nic specjalnie lepszego na rynku), natomiast czesc Digital Audio karty
uwazam za spaprana (glownie ze wzgledu na spartaczony full duplex),
tak samo mikser/wzmacniacz wyjsciowy (szumy, przestery - mozna ich
przynajmniej czesciowo uniknac, ale trzeba wiedziec jak). Dostarczone
General MIDI jest jakie jest (tzn. slabe), GS jeszcze gorsze, ale na
szczescie nie musze z niego korzystac (gdybym musial, moglbym sobie
rozszerzyc pamiec do 8 MB i uzyc ktoregos zastepczego, badz zrobic go
sobie samemu, choc to straszna robota). Za to niektore brzmienia
sa lub moga byc duzo lepsze niz w innych kartach, ktore nie maja
np. filtrow rezonansowych (ktorych sie nie da zaemulowac w zaden sposob,
chyba, ze miksujac wszystko procesorem glownym, choc musialby to byc
BARDZO szybki procesor).

Krzysiek