Re: Polskie litery w PC/TCP (bylo Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II)

Autor: Jarek Zelinski (jarek_at_bonair.waw.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 22:32:34 MET

Wojciech Myszka wrote:
(...)
> "W PCTCP" to znaczy gdzie? Wiecej szczegolow prosze.
>
> Jak sobie radzic w telnecie DOSowym opisane jest nieprecyzyjnie w
> tekscie powolywanym na stronie ogonkowej. I wlasciwie to sie "da
> zrobic". Podobnie jest z telnetem w srodowisku Windows (o ile
> zrezygnujemy z czesci ramek).
>
> W poczcie elektronicznej (po mojemu) sie nie da.
>
> WWW - zalatwia Netscape (bo zalaczony Mosaic ciagle nie).
>
> IRC/talk - nie da sie.
>
> Byc moze Tomek Ryś (ale cos milczy) bedzie mial wiecej do powiedzenia
> na ten temat....
>
> Pozdrowienia
> [...]

Niestety problem ten jest typowy dla wszystkich programów tego typu
rodem ze świata bezogonkowego (anglojęzyczne itp). Toczyłem z tym
ciężkie boje i nic z tego. Kończyło się albo lewymi mapchanami i brakiem
kompletu semigrafiki albi dedykowaną czcionką na PC-cie i cyrkiem z
komunikacją z innymi aplikacjami.

Jedyny pakiet jaki znam co se z tym radzi to pakiet francuskiej firmy
ESKER. http://www.esker.fr i http://www.bonair.waw.pl/tun.htm

--
367
Pozdrawiam          (Regards)|_______           O^O