Polskie litery w PC/TCP (bylo Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II)

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 19:14:29 MET DST

On Wed, 23 Oct 1996, Miroslaw Prywata wrote:

> Sorry, o tym display pisalem na pl.comp.pecet, a maila o polskich literach
> wrzucilem tez na ogonki (sadzac, ze znajde tu jakiegos fanatyka polskich
> liter, ktory mi powie jak zrobic polskie litery w moim PCTCP).
  ---
  "W PCTCP" to znaczy gdzie? Wiecej szczegolow prosze.

   Jak sobie radzic w telnecie DOSowym opisane jest nieprecyzyjnie w
   tekscie powolywanym na stronie ogonkowej. I wlasciwie to sie "da
   zrobic". Podobnie jest z telnetem w srodowisku Windows (o ile
   zrezygnujemy z czesci ramek).

   W poczcie elektronicznej (po mojemu) sie nie da.

   WWW - zalatwia Netscape (bo zalaczony Mosaic ciagle nie).

   IRC/talk - nie da sie.

   Byc moze Tomek Ryś (ale cos milczy) bedzie mial wiecej do powiedzenia
   na ten temat....

   Pozdrowienia
   Wojtek

   PS

> A wszystko przez to, ze zdaje sie polskie litery staly sie standardem na
> pl.comp.pecet i, co wiecej, ponoc zalozenie polskich liter jest proste jak
> barszcz.

  Jest proste jak barszcz (z tym tylko ze barszcz nie jest prosty tylko
  czerwony lub bialy albo ukrainski.... :-)