Re: CDROM vs HDD

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 27 Oct 1996 - 16:26:20 MET

piskozub_at_bet.po.opole.pl (Andrzej Piskozub) napisal(a):

>***************************************************
>Dokladnie tak jest jak napisales!!!
>Widze tylko pierwszy ekran z mozliwoscia wejscia do biosu.
>W biosie probowalem ustawić drugi dysk na auto lub w ogole go wyciac i
>dalej to samo. Zaznaczam, ze drugi dysk nie ma zadnego systemu. :(
>--

No coz, pozostaje ci zastosowac takie rozwiazanie jakie ja mam. Otoz
zrobilem sobie taki jumper na kabelku przelaczany z przodu komputera.
Tylko, ze on u mnie przelacza dysk w kieszeni z mastera na slave'a i
odwrotnie...

Jakis dziwny ten twoj dysk. A moze to plyta? Sprobuj udac sie do kogos
innego i wystartowac go w obu wersjach (z jumperem i bez).